onsdag 3. november 2010

Tegne seg selv


I mandagsgruppen tegnet vi rundt kroppene til barna slik at de fikk se hvor store de er. Vi hadde også et stort speil slik at vi fikk sett på hudfargen, øyefargen og hårfargen. Vi måtte også se på klærne våre før vi fargela oss selv. For de mest nøyaktige og detaljfokuserte ble det litt av en jobb, og en del ble ikke helt ferdig engang før vi måtte pakke sammen.



Oj - her blir det store flater å tegne !

Vi må spisse mange hvite blyanter skal man tegne hele genseren ferdig.

Jeg har stripete genser og tiss - jeg tisser på meg !

Barn: Se, jeg er lei meg.
Voksen: Ja, jeg ser det. Hvorfor er du lei deg da?
Barn: Fordi jeg hoppet med sykkelen og så da datt jeg. Jeg slo meg der
Voksen: På kneet?
Barn: Ja

Noen er veldig fokusert på mønstre - alle monstertruckene skal tegnes.

..........og så må jeg tegne alle de stripene !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails