tirsdag 22. januar 2013

Dagens outfit, skilek i barnehagen


Grå heldress er like aktuell i år som i 2011. Årets motebilde løfter også gjenbruk som en viktig faktor.
Som vi alle vet er moteindustrien ekstremt opptatt av sosialt og miljømessig ansvar, så vi henger oss selvsagt på. Men noen elementer må byttes på, så i år har vår mannlige modell et votteskift i grått. Dette gir en helhetlig følelse og gir balanse i antrekke. Men for en liten personlig vri kan han bytte tilbake til vottene fra 2011 som selvsagt er like aktuelle da gjenbruk er hot men også fordi det skaper kontrast og gir helheten et spennende og ikke minst personlig preg.

3 kommentarer:

  1. Hei dere:) Jeg må vel starte med å presantere meg selv. Jeg er en førskolelærerstudent fra dmmh, som skal ha et prosjekt om "regnbuen" i en praksisbarnehage. Jeg er derfor på utkikk etter det eventyret som omhandler regnbuen som jeg ser dere har lagt ut bilde av på bloggen deres. Eventyret fant dere vist på internett, oversatte til norsk og laget en bok selv. Det handler om at alle fargene kranglet om hvem som var viktigst, men så kom torden og regn og ba dem slutte, for alle er like viktige. Jeg leste det eventyrer selv som barn og vil så gjerne formidle det videre til barna i barnehagen min. Problemet er at jeg ikke finner det noen steder og ikke husker det helt:/ jeg lurer på derfor om dere kan sende meg det eventyret? Dette hadde vært veldig snilt! Må forresten rose dere med at det ser ut som dere har klart å sette sammen et veldig fint prosjekt om regnbuen. Hilsen Elisabeth Bjerkvik (email; lizzy603@msn.com)

    SvarSlett
  2. Du finner eventyret på engelsk her

    http://ms3.cljh.tc.edu.tw/~english/teaching_resource/4.ppt

    Er en powerpoint-fil.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails