torsdag 3. oktober 2013

Den dagen jeg sto frem som drageprinsesse

Jeg skulle begynne sent på jobb i dag, og fikk en mystisk melding før jeg dro hjemmefra. Velkomsten da jeg kom var som vanlig hjertestrømmende, men med et nytt spørsmål: "hvor er dragen din? Hvor er Odaving?" Ok, her er det bare å spille med. "Dragen er hjemme og hviler for nå har vi flydd så langt. Det er derfor jeg kommer så sent".

Det var til og med blitt laget en bok med bilder av meg (!) og dragen min, samt en annen drage jeg måtte jage vekk. (Snakk om kult å komme på jobb!)
Det viste seg at flere av barna også hadde drager hjemme. En hadde falt av en gang for han hadde glemt å holde seg fast godt nok. Ja, nå som barna er 3 år er de jammen blitt gamle nok til å få vite sannheten.
(Edit: telefonnummeret er ikke privat, det er avdelingen sitt.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails